Technical Support for Developer Products

This page is for Developer Products customers only.

All questions related to Desktop Products should be sent using the Desktop Products support form.

All questions related to Server Products should be sent using the Server Products support form.
All questions related to Online Services should be sent using the Online Services support form.

연락처
Your Request
Product Information
보안 코드

위 이미지에서 보이는 글자를 입력하세요 (대소문자 구분). 글자가 잘 보이지 않으면 이미지를 클릭하세요.

* 빨간색은 필수입력 사항입니다.

SYSTRAN's Technical Support can also be contacted by phone from Monday to Friday at the following locations:
Europe: +33 (0)1 44 82 49 98 (9:00 to 6:00 PM CET)
USA: +1 858 457 1900 x438 (8:00 AM to 5:00 PM PST)

문서를 다운로드하려면 다음 정보를 입력하세요.

*필수 항목

일부 정보가 잘못 입력되었습니다. 빨간색으로 강조한 항목을 확인하세요.

회사 정보
연락처
보안 코드

위 이미지에서 보이는 글자를 입력하세요 (대소문자 구분). 글자가 잘 보이지 않으면 이미지를 클릭하세요.