Technical Support for Developer Products

This page is for Developer Products customers only.

All questions related to Desktop Products should be sent using the Desktop Products support form.

All questions related to Server Products should be sent using the Server Products support form.
All questions related to Online Services should be sent using the Online Services support form.

연락처
Your Request
Product Information
보안 코드

위 이미지에서 보이는 글자를 입력하세요 (대소문자 구분). 글자가 잘 보이지 않으면 이미지를 클릭하세요.

* 빨간색은 필수입력 사항입니다.

SYSTRAN's Technical Support can also be contacted by phone from Monday to Friday at the following locations:
Europe: +33 (0)1 44 82 49 98 (9:00 to 6:00 PM CET)
USA: +1 858 457 1900 x446 (8:00 AM to 5:00 PM PST)

모든 항목 작성 필수

시스트란인터내셔널 (이하 "회사"라 함)는 개인정보보호법, 정보통신망 이용촉진 및 정보보호 등에 관한 법률 등 관련 법령상의 개인정보보호 규정을 준수하며, 이용자들의 개인정보 보호에 최선을 다하고 있습니다.

  1. 개인정보의 수집 및 이용 목적
    1. 공지사항 전달, 기술 지원 의사소통 경로 확보
    2. 기타 원활한 양질의 서비스 제공
  2. 수집하는 개인정보의 항목
    1. 필수입력사항
      - 이용자의 식별을 위한 내용 : 이름, 전화번호, 이메일
  3. 개인정보의 보유 및 이용기간
    1. 원칙적으로 개인정보의 수집목적 또는 제공 받은 목적이 달성되면 즉시 파기합니다.
  • 본인은 개인정보 수집 및 이용에 동의합니다.
여러분의 개인정보를 존중하며, 해당 정보는 연락의 목적으로만 사용됩니다.