Technical Support for Desktop Products

This page is for Desktop Products customers only.

All questions related to Server Products should be sent using the Server Products support form.
All questions related to Online Services should be sent using the Online Services support form.

All questions related to Developer Products should be sent using the Developer Products support form.

If you want to obtain an Activation Key for v6 or v7 Desktop, please click here.

Please fill the form below to submit a ticket.

Contact Information
Your Request
Product Information
Security Code

Enter the characters as seen on the image above (case insensitive). Please click on the image if you have difficulties reading the characters.

Fields in * red are required to submit the form.

SYSTRAN's Technical Support can also be contacted by phone from Monday to Friday at the following locations:
Europe: +33 (0)9 75 18 06 16 (9:00 AM to 6:00 PM CET)
USA: +1 858 457 1900 (8:00 AM to 5:00 PM PST)

모든 항목 작성 필수

시스트란인터내셔널 (이하 "회사"라 함)는 개인정보보호법, 정보통신망 이용촉진 및 정보보호 등에 관한 법률 등 관련 법령상의 개인정보보호 규정을 준수하며, 이용자들의 개인정보 보호에 최선을 다하고 있습니다.

  1. 개인정보의 수집 및 이용 목적
    1. 공지사항 전달, 기술 지원 의사소통 경로 확보
    2. 기타 원활한 양질의 서비스 제공
  2. 수집하는 개인정보의 항목
    1. 필수입력사항
      - 이용자의 식별을 위한 내용 : 이름, 전화번호, 이메일
  3. 개인정보의 보유 및 이용기간
    1. 원칙적으로 개인정보의 수집목적 또는 제공 받은 목적이 달성되면 즉시 파기합니다.
  • 본인은 개인정보 수집 및 이용에 동의합니다.
여러분의 개인정보를 존중하며, 해당 정보는 연락의 목적으로만 사용됩니다.