인공신경망 기계번역으로 다국어 고객 서비스를 제공하세요

고객의 언어로 사고관리 및 응답처리가 가능합니다.

지식베이스, FAQ 및 기술문서를 자동으로 번역합니다.


고객센터 다국어 채팅으로 전 세계의 고객 지원이 가능합니다.


고객 지원 에이전트에 들어오는 질의사항을 자동으로 번역합니다.


Empower super users to empower global users with translation of forum comments



문의하기

전화 상담량과 비용을 동시에 줄일 수 있습니다.

전 세계의 고객들을 그들의 언어로 지원한다는 것은 상당히 어려운 일입니다. 따라서 대부분의 비용은 고객지원센터의 많은 전화 상담량이 차지하고 있습니다. 고객 포털 및 고객 지원센터에 자가 지원 서비스를 추가하여 전화 상담량을 줄여보세요. 언어에 구애받지않고 고객의 언어로 고객의 문의사항에 대응할 수 있습니다. 50개 이상의 언어로 번역 지원이 가능하며, 고객들은 전화를 하지 않고도 필요한 내용을 찾을 수 있습니다.

Oracle Service Cloud Dashboard에서도 가능합니다.

시스트란은 Cisco, Adobe, Ford, Apple, Symantec 및  미국 정보 기관들이 신뢰하는 기업입니다. 50년 전 냉전 기간동안, 테라바이트 규모의 러시아어 데이터를 공군에 알맞게 영어로 번역하는 것으로 시작하였습니다. 현재 저희의 기술은 각 산업의 대표 기업들이 언어, 기기, 채널 및 국경의 장벽을 없애기 위해 효율적으로 사용하고 있습니다.

다국어가 가능한 고객지원 에이전트가 가능합니다.

고객 포털(지원센터)를 통해 원문언어에 상관 없이 고객의 언어로 고객의 질의에 답변 제공이 가능합니다. 상황에 따라 최대 50개의 언어까지 지원이 가능합니다.

정보 보호

여러분의 개인정보는 그대로 유지됩니다. 여러분의 네트워크를 벗어나지 않고, 방화벽 뒤에서 번역이 실행되기 때문에 데이터 유출을 방지하고 규정 준수를 보장합니다.

SE 비용 절감

고객을 보다 효율적으로 지원합니다. 어떤 언어로든지 실시간으로 의사소통이 가능하기 때문에 언어에 만능인 고객지원 에이전트로 만들 수 있습니다. 그리고 잠재적으로 37%의 SE 비용 절감이 가능합니다.

BRAND FEATURES

#

다국어 지원

전 세계의 고객 지원이 가능합니다. 채팅, 콜센터 및 지식기반에서 추가 언어를 지원함으로서 새로운 지역으로 고객서비스를 확대할 수 있습니다.

실시간 번역

많은 양의 컨텐츠를 빠르게 번역합니다. 시스트란의 확장가능한 아키텍처는 여러분이 가지고 있는 지식기반을 다국어 컨텐츠로 만들어주는 빠른 번역을 제공합니다.

시스트란은 언제 어디서든지 어떤 언어로도 의사소통할 수 있는 원활한 글로벌 고객 지원 운영을 지원합니다.

전 세계의 사용자들을 만족시킬 수 있습니다.

TESTIMONIAL

ORACLE

"The ability to have access to all relevant business services and information from one site is what Oracle.com is all about" said Mark Jarvis, chief marketing officer at Oracle® Corp. "By offering SYSTRAN's foreign language translation services as a portlet on Oracle.com, users will be able to easily access and accurately translate foreign language documents to enable real-time multi-lingual dialog all from their business home page."

Certified Oracle Gold Partner

Trusted by Adobe, Cisco, Ford

NEXDEF

"It has been an honor working cooperatively with SYSTRAN, the leading enterprise for multi-lingual machine translation. SYSTRAN's solution is currently being effectively utilized in a Big Data Processing system for the Republic of Korea's National Defense and Intelligence Agency, Logistic Management, and Allied Forces Operation. The ever-growing technological skills of SYSTRAN is an asset to the Republic of Korea's national defense"

HeeByung Yoon, Secretary General/ Nexdef
(Next Defense Forum)

FORD

"Our vision at Ford is people working together as a lean, global enterprise to make people's lives better through automotive and mobility leadership. Since 1998, SYSTRAN has helped us turn that vision into a reality through technology that enables us to better serve our global customers, employees, investors, dealers, suppliers and communities."

Technical Specialist, Artificial Intelligence,
Ford Motor Company

SK TELINK

"Thanks to SYSTRAN we have been awarded NCSI* (2 Consecutive years, Ranked first in International Direct Dialing Service). Adopting SYSTRAN's solution enabled us to help our customers who face challenges when calling other countries due to the language barrier."
[*National Customer Satisfaction Index]

Sean Kim, SK Telink

PSA PEUGEOT CITROÊN

"Users really welcomed the language tools introduced onto our Intranet Portal, as shown by the regular increase of the number of requests made. Now thanks to SYSTRAN APIs, we can cater to more business-specific applications, expressed, for example, by R&D. SYSTRAN also allows our language resources to be shared, which is a real bonus."

Pascal Martineau, Peugeot Citroën

DASSAULT FALCON

"Today, thanks to SYSTRAN, we have an operational, easy-to-use translation tool. In addition, SYSTRAN's customization effort means we benefit from quality translations that accommodate the vocabulary specific to our business. This additional level of working comfort is much appreciated by our service technicians."

Samuel Nouiller, Dassault Falcon Service

MSIP

"MSIP supports local software companies in various ways for their global expansion. Established in 1968, SYSTRAN has been leading the machine translation market with its outstanding software technology. We support SYSTRAN.io and hope it serves as an impetus for SYSTRAN to be a truly global software professional."

Jae Yu Choi Vice Minister / Ministry of Science,
ICT and Future Planning

KINGSOFT

"With 200 million users worldwide, we were looking to take our loyal customer's experience to the next level. Thanks to SYSTRAN, we have created a new business model, which has highly contributed to our goal of improving service quality. We have no doubt that SYSTRAN will continue providing innovative solutions."

Leo Du, Kingsoft

문의하기

모든 항목 작성 필수

여러분의 개인정보를 존중하며, 해당 정보는 연락의 목적으로만 사용됩니다.

*필수 항목

여러분의 개인정보를 존중하며, 해당 정보는 연락의 목적으로만 사용됩니다.